Kontaktujte nás
Lukáš Hrbek
icq ICQ - 320560953
Tel: 607 678 287

obchodfiat-shop.cz

Obchodní podmínky

Provozovatel:
Fiatshop.cz
Lukáš Hrbek
Truhlářská 2165
Písek 397 01
IČ: 72010011


I. Všeobecná ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují smluvní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (dále jen kupující).
1.2. Právní vztahy výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
1.3. Prodávající prohlašuje, že zboží, pokud není u něho uvedeno jinak, není určeno pro použití na vozidla provozovaná na pozemních komunikacích v ČR a je určeno jen pro sportovní a speciální využití.
1.4. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.


II. Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího


2.1. Prodávající na základě řádné objednávky kupujícího vydá potvrzení o jejím přijetí, v němž potvrdí druh zboží, jeho předpokládanou cenu a množství. Kupující je oprávněn do 2 dnů poté, co obdrží takové potvrzení objednávky, oznámit prodávajícímu změnu objednávky, což se prodávající zavazuje akceptovat pouze v případě, že do té doby již nevystavil na původně objednané zboží fakturu. Neprovede-li kupující takovou změnu objednávky, je nadále objednávka ve formě potvrzené prodávajícím považována smluvními stranami za závaznou a funguje současně i jako kupní smlouva.
2.2. Povinností prodávajícího je dodat objednané zboží řádně a včas ve sjednaném místě plnění, povinností kupujícího je objednané zboží převzít a řádně a včas zaplatit.
2.3. Práva a povinnosti stran související s rozdílem v jakosti, množství, ceny, dohodnutých parametrů, způsobu dodání, popř. jiných vlastností, jsou zpracovány v platném Reklamačním řádu prodávajícího.
2.4. Uzavřením nákupní objednávky na zboží mezi stranami a následným fyzickým převzetím zboží dává kupující najevo svůj souhlas s Reklamačním řádem prodávajícího.


III. Dodací lhůty


3.1. Prodávající je povinen a současně oprávněn dodat zboží v požadovaném, resp. objednaném množství a kvalitě kdykoli do konce dodací lhůty, která je v konkrétním případě mezi účastníky obchodního vztahu smluvená. Kupující je povinen toto zboží, je-li dodán objednaný druh, množství a kvalita, převzít. Dodací lhůta je 1-14 pracovních dnů v závislosti na dostupnosti.
3.2.Prodávající splní dodávku ve sjednaném termínu, odevzdá-li zboží poslední den lhůty kupujícímu nebo dopravci k přepravě do místa určení.
V případě, že prodávající předpokládá, že dodací lhůta bude delší než dohodnutá je povinen písemně nebo telefonicky informovat kupujícího.


V. Obaly a balení zboží


5.1. Zboží musí být baleno obvyklým způsobem, odpovídajícím dohodnutým nebo zvoleným podmínkám dodání zboží tak, aby zboží bylo chráněno před poškozením a zničením po celou dobu přepravy zboží, při zachování odpovídající odborné péče pracovníků prodávajícího, popř. dopravce.

VI. Cena za zboží


6.1. Cena zboží je stanovena dohodou stran v souladu se z.č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění.
6.2. Cena dopravy je stanovena za balík zásilky a je vypočítána při provádění objednávky.


VII. Reklamace a vrácení zboží


7.1. Tento článek se vztahuje na nákup zboží prostřednictvím telefonu, faxu, emailu, ICQ a e-shopu, kdy je kupní smlouva uzavřena některým z prostředků komunikace na dálku. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník může realizovat své právo osobním vrácením zboží na prodejně nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů. V případě osobního vrácení zboží na prodejně vrátí Prodávající Zákazníkovi kupní cenu po převzetí vráceného zboží. V případě doručování zboží přepravcem, dohodne Prodávající se Zákazníkem způsob vrácení kupní ceny. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, jestliže Zákazník poslední den lhůty vrátí zboží osobně na prodejně nebo je přepravce doručí Prodávajícímu. Pokud došlo ke snížení hodnoty vraceného zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je Zákazník povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou započtení hodnoty opotřebení či spotřebování zboží na vracenou kupní cenu. Kupní cena je Zákazníkovi vyplacena v částce snížené o hodnotu opotřebení či spotřebování zboží. Hodnotu opotřebení či spotřebování určuje Prodávající v závislosti na výši opotřebování či spotřebování vraceného zboží. Pokud bylo zboží zákazníkovi zasíláno prostřednictvím přepravce, nemá Zákazník právo na náhradu nákladů na přepravu.. Zboží poškozené Zákazníkem či zboží nekompletní nelze vrátit. Nekompletnost zboží dodávaného prostřednictvím přepravce nebo jeho poškození při přepravě řeší Reklamační řád. Pokud je zboží dodáváno v plastovém obalu, který je při jeho rozbalení zničen nebo poškozen, tak, že je již nepoužitelný, má Prodávající právo na náhradu za znehodnocení zboží, které je způsobeno tím, že již toto zboží nemůže prodat za stejnou cenu jako zboží v originálním obalu. Znehodnocením je rozdíl mezi cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité a cenou, za kterou bylo zboží prodáno v originálním obalu.

Postup při vrácení zboží:

1) informujte nás předem telefonicky, či e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií o koupi zboží v našem obchodě
4) je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou peníze vrátíme
5) peníze budou vráceny pouze za zboží, ne za poštovné

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.